Lidl poszerza asortyment e-sklepu o owoce i warzywa

$data.author.description Autor: www.dlahandlu.pl 26 października 2016 13:14

Lidl poszerza asortyment e-sklepu o owoce i warzywa fot. shutterstock

Niemiecka sieć supermarketów Lidl kontynuuje rozwój swojej platformy internetowej, poszerzając asortyment e-sklepu o owoce i warzywa. Jednak z oferty produktów świeżych będą mogli skorzystać jedynie mieszkańcy Berlina i okolic - informuje www.dlahandlu.pl za Retail Detail.

Jak podaje Retail Detail, mimo, że oferta e-sklepu Lidla jest imponująca, to jednak brakowało w niej świeżej żywności. Firma próbuje to zmienić, na początku w Berlinie. Lokalni klienci mogą teraz zamówić jedzenie online i odebrać je w sklepie.

Właściciel Lidla, Grupa Schwarz, zainwestowała kilka milionów euro w rozwój kanału internetowego, próbując podbić także i ten rynek. Około 1000 pracowników koncentruje się obecnie na internetowych działaniach spółki, a docelowo każdy sklep fizyczny powinien stać się lokalizacją "pick-up" dla zamówień internetowych. Obecnie obroty Lidla w internecie sięgają około 150 mln euro, sieć sprzedaje głównie odzież i elektronikę.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

HANDEL I DYSTRYBUCJA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

KALENDARIUM