Konsumenci będą zwracać uwagę na marki kupowanych owoców?

$data.author.description Autor: portalspozywczy.pl 15 grudnia 2014 16:35

Konsumenci będą zwracać uwagę na marki kupowanych owoców? Dominika Kozarzewska, prezes zarządu Grupy Producentów Owoców "Polskie Jagody"

- Uważamy, że konsumenci zwracają coraz większą uwagę na pochodzenie kupowanych przez siebie owoców i z czasem przełoży się to na wybór konkretnych marek - pod warunkiem, że będą pod nimi oferowane produkty o powtarzalnej, wysokiej jakości - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Dominika Kozarzewska, prezes zarządu Grupy Producentów Owoców "Polskie Jagody".

Grupa Producentów Owoców "Polskie Jagody", producent owoców jagodowych - głównie borówki amerykańskiej, wprowadziła na rynek markę BeFruit, pod którą sprzedawane są te owoce. Ponadto do sprzedaży wprowadzono także tłoczony sok borówkowy oferowany pod "siostrzaną" marką BeJuice - w szklanych butelkach 250 ml. Gama soków będzie powiększana o inne - nie tylko owocowe. W przyszłości planowane jest poszerzenie oferty o inne owoce jagodowe oraz ich przetwory.

Wprowadzając na rynek markowe owoce, spółka poczyniła szereg przygotowań. - We współpracy z agencją reklamową opracowaliśmy strategię komunikacji. Wprowadziliśmy również na polski rynek nowe opakowania dla produktu "borówki XXL". Sok tłoczony jest przez firmę zewnętrzną, więc jego wprowadzenie nie wymagało dodatkowych inwestycji - mówi Dominika Kozarzewska. Uruchomiono także stronę internetową dedykowaną nowej marce.

Dominika Kozarzewska przyznaje, że brand jest zaprojektowany w taki sposób, aby można było łatwo dostosować go do innych owoców poprzez zmianę koloru logo. - Od sezonu 2015 będziemy oferować pod marką BeFruit również truskawki, a w przyszłości także inne owoce jagodowe - mówi prezes grupy.

Jak dodaje, zasadniczo marki BeFruit oraz BeJuice przeznaczone są na rynek polski, ale marka spodobała się również klientom z Irlandii i Japonii, więc trafiła także na te rynki. Spółka eksportuje także owoce (nie markowe) głównie do Europy Zachodniej i Chorwacji.

Borówki "BeFruit" są dostępne (w sezonie zbiorów) w supermarketach sieci Auchan oraz Simply Market.

Grupa jest dostawcą owoców jagodowych, głównie borówki wysokiej. W jej skład wchodzi pięć plantacji uprawiających borówkę na łącznym areale 180 ha. Jak podkreśla grupa, w tym roku jej członkowie odnotowali rekordowe plony. Sezon zakończył się z końcem września i był bardzo udany. Dwóch członków Grupy rozpoczęło w tym roku produkcję truskawek.

Grupa Producentów Owoców "Polskie Jagody" Sp. z o.o. ma swoją siedzibę na Lubelszczyźnie - w gminie Obsza. Powstała w lipcu 2010 r. W kwietniu 2011 r. Grupa uzyskała decyzję w sprawie wstępnego uznania.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

HANDEL I DYSTRYBUCJA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

KALENDARIUM