Kampania promująca europejskie jabłka będzie realizowana w Egipcie i Algierii

Autor: www.sadyogrody.pl/ARR 27 maja 2017 09:49

10 maja ARR zawarła ze Związkiem Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej umowę na realizację kampanii pt. „Czas na jabłka z Europy”, zaakceptowanej decyzją Komisji Europejskiej z 18 listopada 2016 r. Realizację działań w ramach kampanii zaplanowano na dwa lata. Będą one prowadzone na dwóch rynkach docelowych, tj. w Egipcie i Algierii.

Budżet kampanii wynosi 2 552 800,13 Euro, z czego kwota równa 2 040 320,10 Euro stanowi wkład UE.

Kampania pt. „Czas na jabłka z Europy” to pierwsza polska kampania realizowana zgodnie z wytycznymi nowej polityki promocyjnej UE i tym samym w oparciu o nowe unijne rozporządzenia, regulujące zasady realizacji programów w ramach mechanizmu WPR „Wsparcie działań promocyjnych i informacyjnych na rynkach wybranych produktów rolnych”.

Strategia kampanii opiera się na działaniach B2B - budowaniu i utrzymaniu silnych relacji z partnerami handlowymi, wspieranych akcjami skierowanymi do konsumentów, czyli promocją w punktach sprzedaży, reklamą w mediach społecznościowych, prasie, telewizji oraz komunikacji publicznej. Komunikaty kampanii będą skupiać się na podkreślaniu wysokiej jakości, tradycji i ciągłości produkcji polskich jabłek objętych Chronionym Oznaczeniem Geograficznym „Jabłka grójeckie”, jak również europejskich jabłek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

HANDEL I DYSTRYBUCJA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

KALENDARIUM