Green Factory Bronisze: Skupiamy się na zwiększaniu sprzedaży w kraju

Autor: www.freshplaza.com/www.sadyogrody.pl 14 kwietnia 2015 13:03

Green Factory Bronisze: Skupiamy się na zwiększaniu sprzedaży w kraju fot. shutterstock.com

Firma Green Factory próbuje rekompensować straty, wynikające z zamknięcia rosyjskiego rynku, poprzez zwiększenie zysków krajowych, m.in. dzięki większej sprzedaży sałaty, rzodkiewki, brokułów czy papryki na polski rynek - podaje freshplaza.com.

Wojciech Bogdan z firmy Green Factory Bronisze uważa, że mimo wprowadzenia rosyjskiego zakazu na eksport polskich owoców i warzyw, można zauważyć korzyści wynikające z zaistniałej sytuacji gospodarczej. 

- Embargo pozwoliło skupić się znów na rodzimych, polskich konsumentach, bo bardzo istotne jest zwiększanie sprzedaży w kraju – mówi Wojciech Bogdan.

Co zrobić, by podbić serca polskich konsumentów? Jego zdaniem certyfikaty nie są już wyznacznikiem dobrej jakości surowców, ponieważ wszystkie produkty powinny spełniać europejskie normy. Co więc ma znaczenie? M.in. wygląd, gdyż jak powszechnie wiadomo, je się oczami.

Jak informuje Wojciech Bogdan wymagania dotyczące warzyw są coraz bardziej rygorystyczne. Sałata powinna wyglądać bardzo dobrze, nie powinna mieć żadnych skaz czy niepożądanych kolorów. Wszystkie produkty spożywcze, które są przeznaczone na sprzedaż, powinny być albo bardzo dobre jakościowo, albo bardzo tanie. 

Green Factory Bronisze to oddział firmy Green Factory.  Jest jednym z punktów handlowych giełdy współpracujący z odbiorcami hurtowymi i firmami związanymi z organizacjami hotelarskimi. Oferuje produkty takie jak: sałaty, warzywa, owoce, a także gotowe sałatki. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

HANDEL I DYSTRYBUCJA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI