Dystrybutor żywności ekologicznej poprawił przychody w 2014 r.

Autor: www.sadyogrody.pl 30 marca 2015 10:53

Dystrybutor żywności ekologicznej poprawił przychody w 2014 r. Sławomir Chłoń, prezes Organic Farma Zdrowia

Grupa Organic Farma Zdrowia wypracowała w 2014 r. 65,2 mln zł przychodów ze sprzedaży i 4 mln zł zysku netto. Rok wcześniej wyniki wyniosły odpowiednio 52,4 mln zł i 152 mln zł.

Rok 2014 był dla Grupy Organic Farma Zdrowia najlepszym rokiem w dotychczasowej działalności. Sprzedaż spółki w tym okresie wzrosła o 25 proc. do kwoty 65,2 mln zł.

Odnotowywany na świecie wzrost popytu na żywność ekologiczną i pro-zdrowotną jest również odczuwalny od kilku lat w Polsce. Wprawdzie wielkość krajowego rynku jest jeszcze niszowa, za to dynamika wzrostów jest znacznie wyższa niż w Europie Zachodniej czy w innych częściach naszego sektora spożywczego. Zmiany cywilizacyjne powodują gwałtowne zainteresowanie i upowszechnienie zdrowych stylów życia, w tym również poprzez zdrowy styl odżywiania się - informuje spółka OFZ w komunikacie.

Organic Farma Zdrowia jest notowana na NewConnect. Poza siecią delikatesów stacjonarnych, posiada dwa sklepy internetowe z ekologiczną żywnością: Ekosfera24 i Organic24. Ponadto posiada udziały w spółkach zależnych: Eko-Wital (100 proc.), Bio-Planet (30 proc.) i Green Way (28 proc.).

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

HANDEL I DYSTRYBUCJA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.