Carrefour rozwija współpracę z sadownikami

$data.author.description Autor: www.portalspozywczy.pl 13 stycznia 2015 15:16

Sieć Carrefour odświeża markę własną produktów "Jakość Carrefour". Francuski operator zmienia nazwę brandu na "Jakość z Natury Carrefour" i wprowadza zmodyfikowane logo.
Pod nową marką "Jakość z Natury Carrefour" pojawią się nowe produkty, m.in. sok tłoczony ze świeżych jabłek.

Carrefour podkreśla, że produkcja wyrobów pod marką "Jakość z Natury Carrefour" odbywa się „z poszanowaniem dla środowiska w ścisłej współpracy sieci z wybranymi producentami". 

Jak zapewniają przedstawiciele sieci proces produkcji jest identyfikowalny „od pola do talerza”, a dostawcy współpracujący z Carrefour przy produkcji „Jakość z Natury Carrefour” troszczą się o środowisko naturalne i dobrostan zwierząt. 

Carrefour Polska zaprezentował trzy nowe produkty „Jakość z Natury Carrefour". Dla przykładu dzięki kooperacji z Gospodarstwem Sadowniczym Piotra Korczaka i Tłocznią Soków Gwiazda do sprzedaży wprowadzono sok tłoczony ze świeżych jabłek. 

Sieć Carrefour zarządza obecnie w Polsce siecią ponad 600 hiper- i supermarketów, a także sklepów convenience.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

HANDEL I DYSTRYBUCJA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.