Carrefour rozwija współpracę z sadownikami

$data.author.description Autor: www.portalspozywczy.pl 13 stycznia 2015 15:16

Sieć Carrefour odświeża markę własną produktów "Jakość Carrefour". Francuski operator zmienia nazwę brandu na "Jakość z Natury Carrefour" i wprowadza zmodyfikowane logo.
Pod nową marką "Jakość z Natury Carrefour" pojawią się nowe produkty, m.in. sok tłoczony ze świeżych jabłek.

Carrefour podkreśla, że produkcja wyrobów pod marką "Jakość z Natury Carrefour" odbywa się „z poszanowaniem dla środowiska w ścisłej współpracy sieci z wybranymi producentami". 

Jak zapewniają przedstawiciele sieci proces produkcji jest identyfikowalny „od pola do talerza”, a dostawcy współpracujący z Carrefour przy produkcji „Jakość z Natury Carrefour” troszczą się o środowisko naturalne i dobrostan zwierząt. 

Carrefour Polska zaprezentował trzy nowe produkty „Jakość z Natury Carrefour". Dla przykładu dzięki kooperacji z Gospodarstwem Sadowniczym Piotra Korczaka i Tłocznią Soków Gwiazda do sprzedaży wprowadzono sok tłoczony ze świeżych jabłek. 

Sieć Carrefour zarządza obecnie w Polsce siecią ponad 600 hiper- i supermarketów, a także sklepów convenience.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

HANDEL I DYSTRYBUCJA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

KALENDARIUM