Carrefour rozszerza markę własną o pomidory malinowe z Mazowsza

Autor: www.sadyogrody.pl 22 lipca 2016 10:01

Carrefour rozszerza markę własną o pomidory malinowe z Mazowsza Carrefour rozszerza asortyment marki własnej „Jakość z Natury Carrefour” o pomidory malinowe, pochodzące z tradycyjnej uprawy w ziemi, opartej na naturalnych metodach pielęgnacji i ochrony roślin / fot. A.Gwara

Carrefour rozszerza asortyment marki własnej „Jakość z Natury Carrefour” o pomidory malinowe, pochodzące z tradycyjnej uprawy w ziemi, opartej na naturalnych metodach pielęgnacji i ochrony roślin. Ich dostawcą jest lokalny producent z Mazowsza – Pan Ireneusz Kloch.

Od lipca klienci mogą kupić w wybranych hipermarketach i supermarketach w Warszawie, Mińsku Mazowieckim, Olsztynie i Toruniu, specjalnie wyselekcjonowaną odmianę pomidorów malinowych „Jakość z Natury Carrefour”, wyróżniającą się słodkim smakiem i intensywnym aromatem.

Ich dostawcą jest lokalny producent z Mazowsza – Pan Ireneusz Kloch, który dzięki swojemu wieloletniemu doświadczeniu i zamiłowaniu do naturalnych produktów i ekologicznych metod uprawy warzyw został dostawcą pomidorów „Jakość z Natury Carrefour”. Dotychczas zbiory z uprawy Pana Ireneusza można było nabyć przede wszystkim na lokalnym targu warzywnym.

W celu ochrony roślin w uprawach Pana Ireneusza Klocha stosuje się ręczne usuwanie chwastów, a także podejmuje się profilaktyczne działania, takie jak stosowanie racjonalnego zmianowania oraz odpowiedniego przygotowania gleby przed sadzeniem. Uprawa pomidorów „Jakość z Natury” posiada specjalny system nawadniający, który można regulować w zależności od warunków pogodowych.

Pomidory zbierane są ręcznie w okresie optymalnej dojrzałości. Po zbiorach również nie są stosowane środki chemiczne, co gwarantuje ich lepszy smak i właściwości zdrowotne.  Proces kontroli uprawy występuje na każdym jej etapie „od pola do talerza” - standard ten dotyczy wszystkich produktów sygnowanych znakiem „Jakość z Natury Carrefour”.

- Promowanie zdrowych i świeżych warzyw i owoców o najwyższej jakości to ważny element strategii firmy Carrefour Polska. Z myślą o klientach i o środowisku naturalnym, sieć wprowadziła gamę produktów „Jakość z Natury Carrefour”, którą cały czas rozszerza o nowe produkty – mówi Patrick Dumont, Dyrektor Działu Handlowego Produktów Świeżych w Carrefour Polska. 

Każdy z produktów, przed oznaczeniem znakiem „Jakość z Natury Carrefour”, przechodzi szereg testów jakościowych i regularnych kontroli przeprowadzanych przez niezależne laboratoria, dzięki czemu konsumenci mają gwarancję najwyższej jakości i smaku.

Marka własna "Jakość z Natury Carrefour" powstała w 1998 roku. Pierwsze produkty tej marki powstały we współpracy ze Spółdzielnią Ogrodniczą "Grodzisko" z Raciechowic. Obecnie sieć Carrefour Polska współpracuje z 56 producentami, którzy dostarczają kilkanaście rodzajów produktów żywnościowych, m.in. jabłka, marchew, ziemniaki, cebulę, miód, twaróg, pstrągi, masło, kurczaki z chowu wybiegowego i sok tłoczony z jabłek. 

Produkty spod znaku Jakość z Natury Carrefour pochodzą z wybranych regionów Polski. Są produkowane przez starannie wyselekcjonowanych i często długoletnich partnerów sieci handlowej. Pracują oni z poszanowaniem środowiska: w przypadku właścicieli upraw warzyw i owoców – zgodnie z ich naturalnym cyklem dojrzewania, w przypadku hodowców zwierząt – z poszanowaniem dobrostanu zwierząt.

Polska była pierwszym, poza Francją, krajem, w którym do sklepów sieci wprowadzono produkty tej marki. Poza polskimi produktami, w sklepach sieci są dostępne produkty "Jakość z Natury Carrefour" importowane z innych krajów: szynka serrano z Hiszpanii oraz łosoś z Norwegii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

HANDEL I DYSTRYBUCJA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI