Carrefour promuje ofertę BIO w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów zdrową żywnością

Autor: www.sadyogrody.pl 28 października 2019 11:24

Carrefour promuje ofertę BIO w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów zdrową żywnością fot. materiały prasowe

Działania Carrefour koncentrują się również w znacznym stopniu na edukacji społeczeństwa. Kampania „BIO na zdrowie”, której pierwsza odsłona miała miejsce w czerwcu 2019 roku, a druga edycja we wrześniu, koncentruje się na działaniach edukacyjnych dla klientów w zakresie żywności ekologicznej i jej wpływie na zdrowie, poprzez współpracę z influencerami, a także z ekspertem merytorycznym kampanii – prof. dr hab. Ewą Rembiałkowską z SGGW w Warszawie. W drugiej odsłonie kampanii w tajniki produkcji ekologicznej wprowadzają klientów sami rolnicy i producenci produktów bio, współpracujący na stałe z Carrefour. Kampania obejmuje: spoty telewizyjne i radiowe, działania digitalowe w mediach społecznościowych o charakterze edukacyjnym, w tym w ramach współpracy z blogerką Bakusiowo i ekspertem SGGW oraz katalogi Carrefour z ofertą produktów ekologicznych z gwarancją najniższej ceny, wzbogacone o materiały poradnikowe.

Klienci świadomie poszukują na sklepowych półkach żywności zdrowej i nieprzetworzonej, dlatego też coraz chętniej sięgają po produkty ekologiczne.

Według badań Nielsena ponad ¾ polskich konsumentów zgadza się ze stwierdzeniem „Jesteś tym, co jesz”. Dlatego Carrefour we wszystkich swoich sklepach rozwija tzw. Zdrową Półkę, na której klienci znajdą produkty bio, dla osób z cukrzycą oraz nietolerancjami i alergiami, funkcjonalne czy wegańskie i wegetariańskie. Jest to duże ułatwienie dla osób, które chcą się prawidłowo odżywiać. Obecnie też w ofercie Carrefour znajduje się ok. 2000 produktów bio, są to certyfikowane unijnym „listkiem” produkty spożywcze, kosmetyki naturalne zawierające min. 95% składników naturalnych oraz chemia ekologiczna. Rosnący trend poszukiwania żywności korzystnej dla zdrowia oznacza konieczność zmiany składów produktów, stworzenie zróżnicowanej oferty oraz położenie większego nacisku na aspekt certyfikacji pod kątem oznaczeń ekologicznych. Według Nielsena 62% polskich konsumentów potwierdza, że są w stanie zapłacić więcej, jeśli produkt jest bez długiej listy syntetycznych dodatków i składników.

Carrefour stale dąży do zaspokojenia potrzeb wszystkich klientów i jak największego zróżnicowania oferty, dlatego też w asortymencie sklepów znajduje się również szeroki wachlarz produktów konwencjonalnych. Przykładem dobrej współpracy z rolnikami konwencjonalnymi są kontrakty farmerskie, które sieć podpisuje od dwóch lat z lokalnymi dostawcami warzyw, którzy dzięki tej współpracy otrzymują gwarancję zrealizowania zamówień.

Czytaj także: 

PSOR przeciw powielaniu negatywnych stereotypów nt. środków ochrony roślin

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

HANDEL I DYSTRYBUCJA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.