Bracia Sadownicy połączyli siły z innymi producentami, aby zwiększyć dostępność produktów



www.sadyogrody.pl / pr - 20 sierpnia 2019 15:13


Pod hasłem „Dobre jedzenie, lepsze życie” rusza wspólny projekt dystrybucyjny innowatorów na rynku zdrowej żywności. DayUp (Arteta), Purella z markami BeRAW i Superfoods oraz Bracia Sadownicy rozpoczynają współpracę przy budowie wspólnych sił sprzedaży obsługujących rynek handlu tradycyjnego.

Od sierpnia b.r. zespół przedstawicieli handlowych reprezentujących trzy firm, w podziale na trzy regiony rozpoczął pracę mającą na celu budowę dystrybucji zdrowych przekąsek DayUp, produktów superfoods do gotowania Purella Superfoods z ambasadorem marki Anią Starmach, batonów BeRAW z Ewą Chodakowską oraz soków i napojów marki Bracia Sadownicy.

- Oprócz oczywistych celów biznesowych projektu „Dobre jedzenie, lepsze życie” chcemy zmieniać oblicze kategorii, w których konkurujemy. Naszym celem jest zapewnienie wszystkim konsumentom szerokiej dostępności naszych produktów, również w małych, lokalnych sklepach. Wierzymy, że każdy zasługuje na produkty spożywcze najwyższej jakości – mówi Krzysztof Trznadel, Channel Sales Manager z Arteta Sp. z o.o.

Projekt organizowany jest w modelu out-sourcing’u sił sprzedaży. Przedstawiciele handlowi sprzedawać będą produkty ze wspólnej oferty trzech producentów obejmującej aż 6 komplementarnych kategorii produktowych: alternatywy produktów nabiałowych (jogurty owocowe, desery i serki homogenizowane), produktów śniadaniowych, wody, przypraw i dodatków kulinarnych, batonów i zdrowych przekąsek oraz tłoczonych soków nie z koncentratu  i napojów bez cukru. Wspólnym mianownikiem wszystkich produktów są takie atrybuty jak: transparentne i czyste składy, naturalne składniki, brak dodanego cukru, bezpieczeństwo i wygoda.

- Chcemy propagować dobrą żywność, która nie jest ulepszana, konserwowana, czy dodatkowo słodzona. Proste rozwiązania są najlepsze, tak jak nasze zasady. Dlatego połączyliśmy nasze siły – mówi Dawid Błaszczyk dyrektor marketingu Bracia Sadownicy.

Jest to pionierski projekt tego typu w segmencie tzw. zdrowej żywności.

- Chcemy udowodnić, że również w kanale tradycyjnym można sprzedawać najwyższej jakości, wartościowe produkty spożywcze. Dlatego zapraszamy do współpracy najważniejszych dystrybutorów rynku tradycyjnego w Polsce. Wierzymy, że każda zmiana zaczyna się od drobnych, codziennych wyborów. Wystarczy sięgnąć po produkty z naszej oferty, aby już dziś zacząć zmieniać swoją rzeczywistość na lepszą – podsumowuje Artur Gajewski dyrektor marketingu Purella.

Aktualnie wciąż kompletowany jest zespół handlowców i poszukiwani są kandydaci z całej Polski.