Bogucki, MRiRW: Chcemy postawić na promocję wspólnych marek, jak polskie jabłka

$data.author.description Autor: www.portalspozywczy.pl / sadyogrody.pl 30 marca 2017 08:54

Bogucki, MRiRW: Chcemy postawić na promocję wspólnych marek, jak polskie jabłka Jacek Bogucki, sekretarz stanu w MRiRW

- Chcemy postawić na promocję wspólnych marek, takich jak polski drób, polskie jabłka czy polskie mleko, a nie producentów poszczególnych marek - zapowiada w wywiadzie dla portalspozywczy.pl, Jacek Bogucki, sekretarz stanu w MRiRW.

- Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi kończy właśnie prace nad kompleksową strategią promocji polskiej żywności. Będzie to dokument, który przekażemy do konsultacji i uwzględnimy postulaty przedsiębiorstw i organizacji rolniczych. Chcielibyśmy w tym dokumencie odpowiedzieć na pytania jak jeszcze bardziej efektywnie wspierać promocję polskiej żywności. I nie tylko jakie rynki zdobywać, ale jakimi jeszcze metodami można zwiększyć eksport - podkreśla Jacek Bogucki.

odkupuje tradycyjne polskie marki od zagranicznych inwestorów - podsumowuje wiceminister.

Więcej na portalspozywczy.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

HANDEL I DYSTRYBUCJA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI