Biedronka stawia na polskie owoce i warzywa

Autor: www.portalspozywczy.pl/ www.sadyogrody.pl 26 stycznia 2017 13:10

Biedronka stawia na polskie owoce i warzywa fot. shutterstock

- Biedronka współpracuje z ok. 500 rodzimymi przedsiębiorstwami, a niemal 90 proc. wszystkich produktów spożywczych w naszym asortymencie to produkty pochodzące od miejscowych dostawców. Lokalne pozyskiwanie produktów stanowi jeden z filarów naszej strategii. Podstawę oferty warzyw i owoców w sklepach stanowią zawsze, gdy to możliwe, krajowe produkty rolne. Z posiadanych przez nas danych wynika, że kraj pochodzenia produktu jest ważnym kryterium wyboru dla wielu kategorii produktowych, ale najistotniejszy jest właśnie przy zakupie produktów spożywczych - informują przedstawiciele biura prasowego Jeronimo Martins Polska S.A.

Z danych Jeronimo Martins wynika, że połowa Polaków zwraca uwagę na rodzimy rodowód kupowanych owoców i warzyw, decydując się na ich zakup. Z uwagi na fakt, że polskie pochodzenie wielu produktów stało się w ostatnich latach również synonimem ich wysokiej jakości, klienci opierają swój wybór jakościowy także na tym kryterium.

Razem z partnerami handlowymi, Biedronka inwestuje w rozwój oferty. - W 2016 roku wprowadziliśmy wspólnie wiele nowości zarówno produktowych, jak i dotyczących opakowań. Wśród rodzimych owoców po raz pierwszy w ofercie znalazły się polskie jabłka Boskoop. Niezależnie od pory roku, podstawę oferty jabłek stanowią te pochodzące z Polski. Kontynuowaliśmy także rozwój asortymentu rodzimych owoców miękkich takich jak: truskawka, czy malina, wzbogacając go o żurawinę, jeżynę, wiśnie i czereśnie. W przypadku tych produktów szczególnie postawiliśmy na drobnych producentów, wspierając ich wiedzą odnośnie jakości i procedur bezpieczeństwa żywności, aby nie tylko mogli dostarczać nam produkty, ale i rozwijać się i umacniać swoją pozycję rynkową. W 2017 roku zamierzamy nadal wzbogacać asortyment owoców miękkich, dlatego wciąż pozostajemy otwarci na nowych dostawców w tym obszarze - informują przedstawiciele biura prasowego Jeronimo Martins.

W przypadku warzyw Biedronka także stawia na rodzimych producentów. Warzywa okopowe, takie jak: ziemniaki, marchew, pietruszka, seler, cebula w okresie ich sezonowej dostępności pochodzą w blisko 100 proc. od polskich dostawców.

- Obok jakości i polskiego pochodzenia produktów zwracamy także uwagę na ich oznaczenie i opakowania. Wszystkie krajowe owoce i warzywa są oznakowane naklejką „Polski Produkt” lub naklejką „#jedzcopolskie, a ich producenci dostarczają je w kartonowych opakowaniach ze znakiem FSC - informuje biuro prasowe Jeronimo Martins Polska S.A.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

HANDEL I DYSTRYBUCJA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI