UPL i Arysta LifeScience pod nowym wspólnym brandem – UPL OpenAg

Autor: www.sadyogrody.pl/pr 19 czerwca 2019 09:16

UPL i Arysta LifeScience pod nowym wspólnym brandem – UPL OpenAg fot. materiały prasowe

UPL zaprezentował nowy wizerunek marki. Nowy branding oparty jest na idei OpenAg (od „open agriculture” – otwarte rolnictwo/otwarci na rolnictwo) i został stworzony przez londyńską agencję kreatywną „venturethree”. „Nasz główny cel i kierunek rozwoju – OpenAg wyrażony jest w odważnym podejmowaniu nowych inicjatyw i w świeżej energii dla rynku agro”, powiedział Jai Schroff Global CEO.

„Nowa identyfikacja jest odbiciem wspólnego potencjału do wzrostu, naszego i naszych partnerów biznesowych. System produkcji żywności opiera się na rolnictwie, które działa bez limitów i granic. Nowy branding symbolizuje zaangażowanie naszej firmy w tworzenie rolnictwa otwartego na zmiany i nastawionego na zrównoważony rozwój”, dodał Jai Schroff. Rico Christensen, Dyrektor Marketingu UPL, powiedział: „Nowa identyfikacja symbolizuje wizję życia bez granic i optymizm. Każda odsłona nowego morficznego, interaktywnego logo UPL rodzi się, żyje i zostaje ostatecznie zastąpiona w ciągłym cyklu. Reprezentuje to zmiany w nowoczesnym rolnictwie, a także połączenie dwóch różniących się podmiotów, które finalnie tworzą jedną doskonałą całość”.

W lipcu 2018 r. Firma UPL nabyła Arysta LifeScience za 4,2 mld USD, co wzmocniło jej pozycję w branży rozwiązań dla rolnictwa. Aktualna oferta produktów i technologii UPL, w większym stopniu spełni potrzeby dynamicznie zmieniającego się rolnictwa i sprosta wyzwaniom związanym ze zmianami środowiska.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

AGROTECHNIKA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.