UPL i Arysta LifeScience pod nowym wspólnym brandem – UPL OpenAg



www.sadyogrody.pl/pr - 14 czerwca 2019 12:44


UPL zaprezentował nowy wizerunek marki. Nowy branding oparty jest na idei OpenAg (od „open agriculture” – otwarte rolnictwo/otwarci na rolnictwo) i został stworzony przez londyńską agencję kreatywną „venturethree”. „Nasz główny cel i kierunek rozwoju – OpenAg wyrażony jest w odważnym podejmowaniu nowych inicjatyw i w świeżej energii dla rynku agro”, powiedział Jai Schroff Global CEO.

„Nowa identyfikacja jest odbiciem wspólnego potencjału do wzrostu, naszego i naszych partnerów biznesowych. System produkcji żywności opiera się na rolnictwie, które działa bez limitów i granic. Nowy branding symbolizuje zaangażowanie naszej firmy w tworzenie rolnictwa otwartego na zmiany i nastawionego na zrównoważony rozwój”, dodał Jai Schroff. Rico Christensen, Dyrektor Marketingu UPL, powiedział: „Nowa identyfikacja symbolizuje wizję życia bez granic i optymizm. Każda odsłona nowego morficznego, interaktywnego logo UPL rodzi się, żyje i zostaje ostatecznie zastąpiona w ciągłym cyklu. Reprezentuje to zmiany w nowoczesnym rolnictwie, a także połączenie dwóch różniących się podmiotów, które finalnie tworzą jedną doskonałą całość”.

W lipcu 2018 r. Firma UPL nabyła Arysta LifeScience za 4,2 mld USD, co wzmocniło jej pozycję w branży rozwiązań dla rolnictwa. Aktualna oferta produktów i technologii UPL, w większym stopniu spełni potrzeby dynamicznie zmieniającego się rolnictwa i sprosta wyzwaniom związanym ze zmianami środowiska.