Nowa gama ciągników New Holland T4 F/N/V: cichsze, niskoemisyjne i jeszcze bardziej wydajne

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez New Holland 17 kwietnia 2018 09:17

Imponujący promień skrętu z przednią osią Super Steer™ · Szeroki wybór wydajnych przekładni · Zapewniający dużą przyczepność automatyczny układ napędu 4WD · Wydajny układ hydrauliczny wyposażony w dwie pompy · Bezpieczeństwo i najwyższa wszechstronność z ekskluzywnym systemem Blue Cab™4

Serię wąskich ciągników specjalistycznych T4F/N/V przeznaczona jest do prac w sadach, winnicach oraz do zastosowań specjalistycznych. Innowacyjne konstrukcje są efektem wieloletnich doświadczeń włoskich inżynierów opartych na bogatej i długoletniej tradycji produkcji sadowniczej i ogrodniczo-warzywniczej we Włoszech. Nowe traktory są rozwinięciem wzorcowej gamy specjalistycznych ciągników TN z której zaczerpnięto koncepcję konstrukcyjną. Podobnie jak poprzednia gama ustanawiają one standard innowacyjności nie spotykany wcześniej w wąskich traktorach.

Ciągniki T4 F/N/V są idealnymi pojazdami dla gospodarstw o zróżnicowanej wielkości i intensywności produkcji. Mogą one także wykonywać niestandardowe zadania. Producent położył duży nacisk na ich funkcjonalność a także bezpieczeństwo i komfort pracy operatora.

Seria T4 F/N/V obejmuje cztery modele o mocy 75, 86, 99 i 107 KM, które wyróżnia oryginalna stylistyka i ergonomiczna konstrukcja umożliwiająca pracę w wąskich rzędach. Modele V zostały zaprojektowane z myślą o pracy w winnicach, natomiast wersje F i N są przeznaczone do pracy w sadach i gospodarstwach warzywnych.

Moc czterech cylindrów zarządzana elektronicznie

Wszystkie modele wyposażono w czterocylindrowe silniki FPT Industrial F5C o pojemności 3,4 litra. Maksymalny moment obrotowy w tych turbodoładowanych jednostkach z systemem zasilania Common Rail jest osiągany już przy 1500 obr./min i dla modelu T4.110 wynosi aż 444 Nm. Zgodność z normą emisji spalin Tier 4A osiągnięto dzięki zastosowaniu zewnętrznego chłodzonego układu recyrkulacji spalin CEGR (ang. Cooled Exhaust Gas Recirculation) oraz drugiej generacji katalizatora utleniającego DOC (ang. Diesel Oxidation Catalyst). W konstrukcji silników zrezygnowano z filtra cząstek stałych (DPF), dzięki czemu układ emisji nie wymaga konserwacji.

Dużym walorem jednostek napędowych jest funkcja zarządzania prędkością obrotową (ESM- Engine Speed Management). Innowacyjny system reaguje na wahania obciążenia silnika, tak aby utrzymać pożądaną prędkość obrotową. Dzięki ESM operator może zaprogramować dwie prędkości obrotowe silnika (np. jedną do pracy w rzędzie, drugą do manewrowania na uwrociach), które są w prosty sposób przełączane. Rozwiązanie to szczególnie przydatne podczas wykonywania oprysku oferuje oszczędność paliwa i sprawniejszą pracę operatora.

Pojemny zbiornik paliwa może pomieścić aż do 99 litrów paliwa (modele T4F). Jest to wartość o 20 litrów większa niż w modelach wcześniejszej serii.

Szeroka gama przekładni

Dzięki modularnej konstrukcji producent może zamontować w ciągniku jedną z trzech dostępnych w ofercie przekładni: Shuttle CommandTM, Power Shuttle oraz Dual CommandTM. Pierwsza z nich to przekładnia w pełni mechaniczna, która oferuje 16 przełożeń do jazdy w obu kierunkach. W wersji z reduktorem biegów pełzających liczba przełożeń do jazdy przodem wzrasta do 28. W wariancie z przekładnią  Power Shuttle (16x16) zmiana kierunku jazdy może odbywać się bez użycia sprzęgła nożnego. Skrzynia Dual Command 32x16 lub 44x16 oferuje dwa półbiegi zmieniane pod obciążeniem. Może być ona dostępna z opcjonalnym sprzęgłem Power Clutch, które jest załączane przyciskiem na głównej dźwigni zmiany biegów. Wszystkie przekładnie pozwalają uzyskać prędkość w zakresie od 160 m/h (wersje z biegami pełzającymi) do 40 km/h.

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.